Ściereczka muślinowa

Witam Was bardzo serdecznie, dzisiaj chciałabym Wam bliżej przedstawić mojego "najlepszego przyjaciela" do demakijażu oczu, którym jest ŚCIERECZKA MUŚLINOWA.


Tak wygląda nowa, dopiero po rozpakowaniu:

                                         


Ściereczka ta wygląda jak zwykły kawałek materiału przypominający trochę pieluszkę dla dzieci. Jest cieniutka i delikatna. Właśnie dzięki temu idealnie nadaje się do demakijażu twarzy, oczyszczania skóry i usuwania martwego naskórka zastępując jakiekolwiek peelingi.

Pomaga również w pozbyciu się zaskórników.

Ściereczki są łatwo dostępne na allegro w dość przystępnych cenach. Ja moją kupiłam TU, za ok. 4 zł.

Mój sposób użycia:

Na mokrą twarz nakładam mydełko REO, po czym zamoczoną w ciepłej wodzie ściereczką masuje i usuwam makijaż.

A tak wygląda moja, używana już od około 3 miesięcy...


...jest już trochę brudna i delikatnie rozciągnięta, ale nadal świetnie spełnia swoją rolę ;)



OSOBY Z DELIKATNĄ I WRAŻLIWĄ SKÓRĄ LUB Z ZAOGNIONYMI STANAMI ZAPALNYMI nie powinny jej używać bo może podrażniać skórę i roznosić stany zapalne po całej twarzy.


Po każdym użyciu najlepiej wyprać ją w rękach, a po ok. 6-10 użyciach w pralce.

A jakie są Wasze opinie na temat tej ściereczki?

You May Also Like

0 komentarze

Za każdy komentarz i odwiedziny dziękuję ;) Jeśli zaobserwujesz to będzie mi miło ;)
Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć i innych elementów zawartych w Moim blogu ZABRONIONE !!