Makijaż wieczorowy

Ostatnio postanowiłam trochę poeksperymentować na mojej koleżance i zrobiłam jej makijaż wieczorowy.



Kosmetyki, których użyłam do makijażu :


Przepraszam za to, że niektóre nazwy na kosmetykach są pościerane, ale to wynik częstego używania.


Kosmetyki, których użyłam:

twarz:

- podkład RIMMEL LASTING FINISH 25 HR 100 IVORY
- puder ESSENCE MATTIFYING COMPACT POWDER 10 LIGHT BEIGE
- bronzer BELL 2 SKIN POCKET PRESSED ROUGE 054
- rozświetlacz INGRID COSMETICS PUDER ROZŚWIETLAJĄCY
- korektor WIBO 4 IN 1 CONCEALER PALETTE 


oczy:

- cień PAESE MATOWY CIEŃ DO POWIEK NR 605
- paletka SLEEK MAKE UP NR 601 AU NATUREL
- potrójne cienie VOLARE COSMETICS W ODCIENIACH SZAROŚCI
- kredka do oczu FRANCK OLIVIER NR 31
- tusz do rzęs LOVELY CURLING PUMP UP MASCARA
- sztuczne rzęsy TOP CHOICE (niestety nie ma ich na zdjęciach, bo są już trochę zniszczone)

brwi:

- cień do powiek BELL SATIN MAT NR 146

usta:

- trochę podkładu
- pomadka ESSENCE 13 LOVE ME


Na początek na całą powiekę nałożyłam beżowe cienie cienie (zaznaczone serduszkiem):


 W zewnętrzny kącik nałożyłam:



W wewnętrzny kącik i na środek powieki nałożyłam:







A taki efekt osiągnęłam:




I jak Wam się podoba?

You May Also Like

0 komentarze

Za każdy komentarz i odwiedziny dziękuję ;) Jeśli zaobserwujesz to będzie mi miło ;)
Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć i innych elementów zawartych w Moim blogu ZABRONIONE !!