Olejowanie włosów Olejem Kokosowym - Efekty

Dzisiaj chciałam Wam pokazać efekty z olejowania moich włosów Olejem Kokosowym


Olej Kokosowy, który możecie zobaczyć w internecie, czy w sklepach ze zdrową żywnością ma konsystencję stałą i jest koloru białego, ale w temperaturze ok. 25°C zmienia swoją konsystencję w płynną i ma kolor żółty.

Mój olej od spodu jest stały a na górze płynny, ponieważ trzymam go w moim pokoju, gdzie jest dosyć ciepło.

Ja nalałam sobie trochę oleju do miseczki.






 Moje włosy przed nałożeniem oleju:



I po nałożeniu:




A to już umyte i wysuszone włosy:



I jak Wam się podoba?

You May Also Like

0 komentarze

Za każdy komentarz i odwiedziny dziękuję ;) Jeśli zaobserwujesz to będzie mi miło ;)
Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć i innych elementów zawartych w Moim blogu ZABRONIONE !!