Różowe usta

Witam Was bardzo serdecznie, dzisiaj mam dla Was mój dzienny make up. Oczy są delikatnie podkreślone, ale za to postawiłam na mocniejsze usta ;)


Na ustach mam mój ulubiony produkt Rimmel Colour Rush w kolorze 130 I Want Candy!
Kolor tak na prawdę to taki żywy cukierkowy róż, ale na zdjęciu mimo naturalnego światła wpada on w fuksję.



A oto pozostałe kosmetyki, których użyłam:

Twarz:

- podkład RIMMEL LASTING FINISH 25 HR 100 IVORY - puder ESSENCE MATTIFYING COMPACT POWDER 10 LIGHT BEIGE
- korektor WIBO 4 IN 1 CONCEALER PALETTE
- róż MAKEUP REVOLUTION BLUSHING HEARTS
- rozświetlacz INGRID COSMETICS PUDER ROZŚWIETLAJĄCY 

Oczy:

- paletka cieni MAKEUP REVOLUTION ICONIC 1  (dwa pierwsze kolory nałożone na środek i zewnętrzny kącik powieki)
- paletka cieni SLEEK AU NATUREL 601 (biały cień rozświetlający nałożony w wewnętrzny kącik i pod łuk brwiowy)
- eyeliner MAYBELLINE LASTING DRAMA GEL EYELINER 24 H O1 INTENSE BLACK
- sztuczne rzęsy TOP CHOICE

Brwi:

 - cień do powiek BELL SATIN MAT NR 146




I jak Wam się podoba? 

You May Also Like

0 komentarze

Za każdy komentarz i odwiedziny dziękuję ;) Jeśli zaobserwujesz to będzie mi miło ;)
Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć i innych elementów zawartych w Moim blogu ZABRONIONE !!