Moja codzienna pielęgnacja twarzy

Witam Was bardzo serdecznie, dzisiaj chcę przedstawić Wam kosmetyki i produkty, których używam codziennie do mojej pielęgnacji twarzy.

Rano...

  • do mycia twarzy używam:

- łagodzącej pianki oczyszczającej z NIVEA do cery suchej i wrażliwej kupiłam ją z myślą o porannym odświeżaniu mojej cery i to był strzał w 10. Sprawdza się idealnie, ma piękny zapach i delikatną konsystencję

...do rozprowadzania pianki na skórze używam:

- szczoteczki do twarzy z FOR YOUR BEAUTY, która świetnie nadaje się przygotowania twarzy pod makijaż usuwając suche skórki


  • twarz przecieram:

-wodą RÓŻANĄ, która zastępuje mi tonik i fajnie orzeźwia.


  • do nawilżenia służy mi:
- krem AA THERAPY zabezpiecza delikatną skórę wokół oczu, a co najważniejsze nie zawiera barwników, alergenów ani parabenów, dzięki czemu nie podrażnia moich oczu ani nie powoduje ich łzawienia

...na skórę wokół nosa, na sam nos i brodę nakładam

- krem intensywnie nawilżający z DOVE, jest on przeznaczony do używania na całe ciało, jest to zwykły krem porównywalny do kremu nivea (tego uniwersalnego), lecz nie jest on tłusty i ma intensywny zapach, u mnie idealnie sprawdza się na najbardziej przesuszone miejsca na twarzy

...na całą twarz nakładam

- krem do twarzy SORAYA z filtrem SPF 25 fajnie sprawdza się zimą pod makijaż, jest dosyć gęsty, ale jeśli nałożymy odpowiednią ilość to nawet dobrze się wchłania. Używam go w okresie zimy, ponieważ lekkie kremy lubią podmarzać na naszej twarzy, powodując przy tym wysuszenie skóry, a ten dzięki swojej konsystencji jest ok.



Wieczorem...
  • do demakijażu oczu używam:
- oleju kokosowego, który u mnie w tej roli świetnie się sprawdza, nie powodując szczypania, podrażnienia, ani mgły.


  • do demakijażu twarzy stosuję:
- mydełko REO  
- ściereczkę muślinową, która świetnie zastępuje peeling i idealnie usuwa martwy naskórek.

Na koniec ponownie przecieram twarz wodą różaną i nakładam te same kremy, które nakładam rano.









A jak wygląda Wasza codzienna pielęgnacja twarzy?
Może chcecie dodać coś o czym zapomniałam? ;)

You May Also Like

0 komentarze

Za każdy komentarz i odwiedziny dziękuję ;) Jeśli zaobserwujesz to będzie mi miło ;)
Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć i innych elementów zawartych w Moim blogu ZABRONIONE !!