Aktualna pielęgnacja moich włosów


Jakiś miesiąc temu postanowiłam rozjaśnić włosy do blondu o ciepłym odcieniu. O włosy rozjaśniane trzeba dbać szczególnie, dlatego przedstawię Wam moją pielęgnację, którą obecnie stosuję. P.S. zdjęcie ma trochę kiepską ostrość i włosy mogą wyglądać na przesuszone.

Włosy myję co dwa dni. Przed każdym myciem staram się je olejować. Olej nakładam na półgodziny przed myciem. Nie nakładam go bezpośrednio na włosy. Do miski z wodą wlewam kilka kropel oleju kokosowego, arganowego i gliceryny. Następnie na to nakładam maskę z Kallosa, obecnie testuję: Keratynową, Algową i Multiwitamiową. Po upływie czasu skalp myję normalnym szamponem, natomiast włosy na długości traktuję płynem do higieny intymnej z Facelle. Następnie delikatnie odsączam włosy ręcznikiem. W końce wcieram olejek specjalnie do tego przeznaczony, do zdobycia w drogeriach za 6-8 zł. Czasem zdarza mi się użyć suszarki.Na suche włosy nakładam również olejek dwufazowy z Marionu, który ma piękny zapach.

Tak wygląda moja pielęgnacja. Macie może jakieś sugestie dotyczące pielęgnacji włosów rozjaśnianych?


You May Also Like

1 komentarze

  1. O tak, włosy farbowane potrzebują pielegnacji pod solidnym okiem :) fajnie, że bawisz sie w olejowanie bo to rzeczywiście może pomóc w utrzymaniu ładnych strąków :p

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz i odwiedziny dziękuję ;) Jeśli zaobserwujesz to będzie mi miło ;)
Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć i innych elementów zawartych w Moim blogu ZABRONIONE !!