Peeling na dłonie

Cześć,
Ostatnio zaniedbałam trochę swoje dłonie. Są lekko przesuszone i dlatego postanowiłam je nawilżyć i wygładzić. 

Zrobiłam bardzo prosty peeling, który daje świetne efekty.

A oto i on:




Do jego zrobienia użyłam:

- 1 łyżka stołowa soli morskiej
- 1 łyżka stołowa oleju kokosowego

Wszystko razem dokładnie wymieszać i gotowe ;)


Sól morską możemy zastąpić cukrem, a olej kokosowy oliwą z oliwek.

Tak przygotowaną mieszankę nakładamy na dłonie i delikatnie masujemy.



Po czym spłukujemy ciepłą wodą i lekko wycieramy.
 

 Dłonie są nawilżone i przyjemne w dotyku ;)

You May Also Like

2 komentarze

Za każdy komentarz i odwiedziny dziękuję ;) Jeśli zaobserwujesz to będzie mi miło ;)
Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć i innych elementów zawartych w Moim blogu ZABRONIONE !!