Liebster Blog Award 2015

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award 2015 przez Marzycielkę i postanowiłam wziąć udział i odpowiedzieć na 11 zadanych pytań ;)




1. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Lubię czasem przeczytać dobrą książkę, ale nie mam ulubionej.


2. Woda czy sok?

Zdecydowanie woda.


3. Ulubiona potrawa?

Uwielbiam naleśniki ;)


4. Bez czego nie możesz żyć?

Nie wyobrażam sobie życia bez marzeń.


5. Ulubiony aktor/aktorka?

Vin Disel


6. Dlaczego założyłaś bloga?

Lubię dzielić się opiniami na temat kosmetyków.


7. Gdybyś wygrała totolotka na co przeznaczyłabyś wygrane pieniądze?

Na podróże ;)


8. Ulubiona bajka z dzieciństwa?

"Bolek i Lolek"


9. Ulubiony kosmetyk do makijażu?

Zdecydowanie są to cienie do powiek.


10. Twoje ulubione miejsce?

Morze, plaża


11. Ulubione kwiaty?

klasycznie - czerwone róże ;)


I to tyle. Dziękuję bardzo za nominacje, ja nie mam niestety czasu, aby wymyślać nowe pytania i nominować kolejne osoby, dlatego musicie mi wybaczyć.

You May Also Like

7 komentarze

  1. oo, również nie wyobrażam sobie zycia bez marzeń i lubię czerwone róże :p
    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. morze i plaża to również i moje ulubione miejsca!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mieszkam nad morzem <3
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz i odwiedziny dziękuję ;) Jeśli zaobserwujesz to będzie mi miło ;)
Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć i innych elementów zawartych w Moim blogu ZABRONIONE !!