Haul zakupowy

Bardzo dawno nie dodawałam żadnego haulu, ale jako, że ostatnio zrobiłam bardzo małe zakupy przez internet to postanowiłam się nimi pochwalić :)
 




















Szukając kremu do twarzy natknęłam się na pewien sklep internetowy, co prawda tego konkretnego kremu tam nie znalazłam, ale znalazłam za to wiele innych kosmetyków. Dlaczego piszę o tym sklepie? Bo robiąc tam zakupy za dowolną kwotę, wysyłkę na terenie całej Polski mamy za darmo. Nie współpracuję z tą stroną, nie mam żadnych profitów za to co piszę, ale myślę, że warto tam zajrzeć. Ja miałam bardzo często taką sytuację, że uzbierałam pewną kwotę na dany produkt i z racji tego, że dochodziły koszty wysyłki, w moim przypadku 12-19 zł (zawsze wybieram płatność przy odbiorze, co jest droższą opcją) nie opłacało mi się robić zamówienia :( Strona o której piszę to: makeup.pl.

Nie skusiłam się co prawda na żaden inny krem, ale postanowiłam zamówić dwa produkty do włosów.

1. Pierwszy wybrałam balsam Babuszki Agafii. Miał całkiem pozytywne, lecz bez żadnych ochów i achów opinie w internecie. Kosztował 5,76 zł/280 ml. Mam zamiar go stosować po umyciu włosów szamponem, a więc zgodnie z przeznaczeniem, lecz myślę, że będę trzymać go trochę dłużej na włosach niż 1-2 minuty, co zaleca producent. Minusem dla niektórych może być to, że niestety nie ma nalepki z polskim tłumaczeniem.

2. Ostatnim produktem jaki dla siebie wybrałam jest maska z Bingospa z masłem Shea (karite) i pięcioma algami, o której krążyły różne opinie. Ja natomiast postanowiłam, że sama muszę się przekonać o tym jak ona działa :) Za 500g zapłaciłam 9,99zł.

To już wszystko, mam nadzieję, że będę zadowolona z tych produktów. Znacie może któryś z ich?

You May Also Like

0 komentarze

Za każdy komentarz i odwiedziny dziękuję ;) Jeśli zaobserwujesz to będzie mi miło ;)
Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć i innych elementów zawartych w Moim blogu ZABRONIONE !!