Schwarzkopf, Gliss Kur Milion Gloss | Szampon

Każda z nas marzy o błyszczących i gładkich włosach.W dzisiejszych czasach mając dostęp do różnych kosmetyków w bardzo przystępnych cenach możemy eksperymentować do woli.

Oglądając filmiki na kanale MammyDorsika zachwycałam się włosami mamy Dorotki. Postanowiłam więc rzucić okiem na nagrany przez nią filmik z pielęgnacją włosów. Dowiedziałam się że używa ona szamponu Loreal Elseve nadającego połysk. Od razu ruszyłam do Rossmanna, ale niestety akurat szampon do włosów matowych został wyprzedany. Aby nie wracać do domu z pustymi rękoma, zdecydowałam się na szampon Schwarzkopf Gliss Kur Million Gloss.

OD PRODUCENTA
Szampon GLISS KUR MILLION GLOSS ze skoncentrowanym Gloss-Elixir, do włosów matowych i bez połysku. Formuła z TECHNOLOGIĄ LAMINOWANIA BLASKU oraz KOMPLEKSEM Z PŁYNNĄ KERATYNĄ delikatnie otula każdy włos zapewniając miliony ŚWIETLISTYCH REFLEKSÓW i długotrwały POŁYSK oraz głęboką regenerację.

 MOJA OPINIA
Składu tego produktu analizować nie będę. Jest to szampon drogeryjny, zawierający SLS, ale mimo wszystko włosy po umyciu są miękkie i nawilżone. W przeciwieństwie do innych szamponów, włosy po nim nie są przesuszone. W recenzjach, które przeczytałam w internecie na jego temat, wiele osób napisało, że szampon ten nie domywa włosów, czego ja absolutnie nie zauważyłam. Włosy olejuję przed każdym myciem, więc służy mi on do zmywania oleju i tu spisuje się bardzo dobrze. Jeśli chodzi o ich "nabłyszczenie", to według mnie efekty nie są jakieś bardzo widoczne. Podsumowując, jestem zadowolona z tego szamponu i zapewne nie skończy się na jednym zużytym opakowaniu.


P.S. Zdjęcie nie oddaje w 100 % naturalnego wyglądu włosów :(

A wy znacie ten produkt?

You May Also Like

4 komentarze

  1. Super, że Ci się sprawdza :) idealny przykład tego, że szampony z SLS'ami jednak nie są takie straszne i nie ma się co się ich bać. Sama szukam tego idealnego, ale niestety nie znalazłam do tej pory :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz i odwiedziny dziękuję ;) Jeśli zaobserwujesz to będzie mi miło ;)
Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć i innych elementów zawartych w Moim blogu ZABRONIONE !!