Złoto i brąz

Witam Was bardzo serdecznie, dzisiaj chce pokazać Wam makijaż dzienny krok po kroku w moim wykonaniu.

Makijaż prezentuje się tak:



Na początek na powiekę nałożyłam bazę pod cienie z ESSENCE I LOVE STAGE:



Potem, żeby rozjaśnić pomarańczowy kolor bazy nałożyłam matowy cień do powiek z PAESE NR 605:



Jako cień bazowy na całą powiekę nałożyłam cień z paletki MAKEUP REVOLUTION ICONIC 1, który na zdjęciu oznaczyłam nr 2:



W zewnętrzny kącik i w zagłębienie nałożyłam cień nr 3:



W sam zewnętrzny kącik nałożyłam cień nr 5:



Na środku powieki jest cień nr 7:



Na niego nałożyłam jeszcze nr 6:



W zewnętrznym kąciku przy linii rzęs nałożyłam cień nr 10:



Na koniec wewnętrzny kącik rozjaśniłam cieniem nr 1, na dolną powiekę nałożyłam cień nr 8, zrobiłam kreskę eyelinerem i wytuszowałam rzęsy:



A oto kosmetyki, których użyłam:



Twarz:

- podkład RIMMEL LASTING FINISH 25 HR 100 IVORY
- puder ESSENCE MATTIFYING COMPACT POWDER 10 LIGHT BEIGE
- korektor WIBO 4 IN 1 CONCEALER PALETTE
- róż MAKEUP REVOLUTION BLUSHING HEARTS
- rozświetlacz INGRID COSMETICS PUDER ROZŚWIETLAJĄCY 

Oczy:

- baza pod cienie ESSENCE I LOVE STAGE
- paletka cieni MAKEUP REVOLUTION ICONIC 1 
- eyeliner MAYBELLINE LASTING DRAMA GEL EYELINER 24 H O1 INTENSE BLACK
- tusz do rzęs LOVELY CURLING PUMP UP

Brwi:

- cień do powiek BELL SATIN MAT NR 146

Usta:
- podkład RIMMEL LASTING FINISH 25 HR 100 IVORY







I jak Wam się podoba? 

You May Also Like

0 komentarze

Za każdy komentarz i odwiedziny dziękuję ;) Jeśli zaobserwujesz to będzie mi miło ;)
Kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć i innych elementów zawartych w Moim blogu ZABRONIONE !!